Friday, May 7, 2010

Hari pertunanganku











Gambar sekitar majlis pertunanganku
Nani Hazela Jamin
Baharuddin Idris

Alhamdulillah tanggal 2/05/2010 aku sah bergelar tunang kepada Baharuddin Bin Idris.. seorang lelaki yang ku anggap sempurna dimataku walaupon masih ade kekurangan... aku amat bahagia kerana segala impian kami tercapai... kami hanya tinggal 1 stage saja lagi utk melangkah ke alam perkahwinan... aku berharap hubungan ku bersama tunangku kekal bahagia hingga akhir hayat. nak diceritakan detik semasa hari pertunangan tu... mak aiii... gementar n menggigil siot tanganku ini.. terasa debaran yg lain dr yg lain... hari pertunangan tu juga adalah pertama kali aku diperkenalkan dengan saudara maranya... walupon agak kelam kabut tetapi majlis berjalan dengan lancar dan jayanya... aku amat bersyukur dengan perjalanan majlis tersebut... ianya sama seperti yg pernah aku impikan... dan alhamdulillah tercapai bersama dengan insan tersayang... aku berharap selepas ini aku akan menjaga tingkahlaku ku... dan memelihara hubungan kami... ade la sikit beberapa gmbr khas wat tatapan smue...

No comments: